fredag 28. desember 2012

10 from 2012

Hei !

Så nærmer man seg slutten av 2012. Nok et år med scrapping nærmer seg slutten. Jeg har jammen meg vært heldig å året som har vært. Jeg har fått reist mye rundt å holdt kurs og møtt så mange flott og koselige mennesker. Noen spennende planer har jeg også for 2013, så følg med !
Men aller først:

Her kommer mine 10 på topp for 2012;

Hello! 
As one approaches the end of 2012. A year of scrappbooking it's near an end. It had been a good year for me. I have traveled a lot around, holding courses and I have met so many nice and friendly people. I also have some exciting plans for 2013, so stay tuned!

But first:

Here's my Top 10 for 2012.

















Så vil jeg ønske alle mine følgere et godt nytt år !
And with this I want wish you all a happy new year !

19 kommentarer:

Tone K. sa...

wow....for en 10 på topp liste :)
Hos deg kunne jeg bare begynt å plukke fra start :)
Jeg er jo stor fant av ditt arbeid og digger alt sammen :)
Tusen takk for inspirasjon jeg har fått gjennom hele året :)
Gleder meg virkelig til å følge deg i 2013 også :)

Ønsker deg en fortsatt God Jul og et kjempeflott Nytt År ! :)

klem

MonaV sa...

Dette var litt av en liste....så flotte alle sammen!
Du er flink Lene!!! og til stor inspirasjon for alle oss scrappere.
Det blir spennende å følge deg i året som kommer.

Lizzy Hill sa...

Amazing! LOVE the embrace yourself one..the texture with those hearts.....YUMMY:):):):)

Marianne/skorpionen sa...

Fantastiske layouter!!! Digger dem alle som én!!
Men om jeg skulle valgt meg en favoritt måtte det bli den siste "what a wonderful world" - bare elsker det bildet og tapen din!

Lilli sa...

Wooow, fantastisk topp 10 du har lagt ut, elsker kreativiteten din, gløden og fargespillet :)
Ønsker deg et fantastisk 2013 og håper jeg i fremtiden kan komme å få kurs hos deg :)
Klem Lilli

Марусина мама sa...

Amazing! Amazing! Amazing! Amazing! )))

Luce sa...

Knallflotte loer - godt jobbet!
Gleder meg også til å følge deg videre i 2013 :o)
Ha en flott helg og et godt nytt år :o)

Lula sa...

En knippe herlige sider av deg!!! ELSKER stilen din og gleder meg veldig til 2013:))

Lula

Umenorskan sa...

Så mye herlige farger !! Gratulerer forresten med Scrapfriends. Dere blir en perfekt match.

Jonna sa...

Fantastisk mye lekkert og inspirerende!

Maja Stokk / eyovine sa...

Härligt tuffa och romantiska på sammagång är dina underbara layouter som jag bara älskar att titta på =). Ska bli spännande att kika in här 2013 också.

Gott slut på 2012 till dig!

Kramiz Maja

Riikka sa...

Really beautiful list!

glorygirl sa...

Wow! What a top ten! I see an awful lot here I would LOVE to scraplift!!!

Torill sa...

Jeg klarer ikke å trekke ut en favoritt, for dette var litt av en dessert du serverer! DIGG!
<3 så lekkert!!
Ønsker deg alt godt i 2013, og så vet møtes vi vi vet du!
Stor klem

og godt nytt kreativt år!

Vibeke sa...

Så masse flott du har laget Lene!! Lekkert arbeid.
Min favoritt er den siste der:):)

Sanna Lippert sa...

gorgeous laoyuts!! love especially 1, 5, 9 and 10. happy new year!!!

Gunn-Elin sa...

Herlige Lene!! Jeg digger deg altså!! Og jeg digger ikke LOene dine noe mindre heller, tenkte først at det må være den første LOen som er min favoritt, men så dukka det sannelig opp ni til. Tusen takk for et morsomt treff i år, og så håper jeg at jeg får mulighet til å treffe deg og scrappe med deg minst en gang i år også. Kanskje et kurs?? ;)

Vil ønske deg et riktig godt nytt år og takke for all inspirasjon og scrappeglede i det forrige.

Og tusen takk for alle koselige kommentarer i 2012.

Klem Gunn-Elin :)

Kelly Foster sa...

Wonderful choices, each of these is truly beautiful!! Your style is amazing!!

Chantal Vandenberg sa...

Stunning work!!!