fredag 8. oktober 2010

Finally - En "liten" nyhet :)

Endelig kan jeg si det ! Jeg har gått med en liten hemmelighet de siste dagene - og nå kan jeg endelig dele den med dere!
Jeg har blitt en "shabby" jente - jeg sitter nå i designteamet til "Let's get Shabby". Jeg er såååå stolt og gleder meg virkelig til å jobbe sammen med de andre som sitter i teamet!


Finally I can tell you all! You see - The last few days I have been keeping a secret - but now I can finally tell you all!
I am a "shabby" girl - I am a now member of the designteam at "Let's get Shabby". I am soooo proud and really excited to work with all the others on the design team!




Og her er en LO som er laget til LGS.
Det er av minstemor igjen - i mine øyne er hun jo helt perfekt !

And here's a layout I created for LGS.
It's of my youngest, and as you can see - she's just perfect :)



og dere kjenner meg ....må ha detaljer på detaljer ..

and you know me - have to have details on details ...


...og lag på lag...

...and lot's of layers..

Håper på å se dere inne hos LETS GET SHABBY! - en riktig så god helg til dere alle!

Hope to see you all at LETS GET SHABBY! - have a great week end!

28 kommentarer:

nedergaard sa...

Hvor er det smukt og så smuk en minstemor.
Ja, du har mange detaljer, men de er så lækre og så godt sammensat...flot flot

Tillykke med dit nye job, glæder mig til at se hvad du får lavet

Grethe sa...

Gratulerer!
LOen din er så nydelig, og du ser da virkelig ut til å passe inn i dette teamet!
Ønsker deg all mulig lykke til! kanskje jeg skal prøve meg på en av oppgavene deres en dag!

Randi Elisabeth sa...

Gratulere så mye, kjempe kjekt:) Og for en nydelig LO me masse inspirerende detaljer og herlige farger:) Me like alot;)

Ann Kristin sa...

Gratulerer så mye :) Ikke noe rart, med din nydelig shabby stil. Denne Lo'en var like nydelig som vanlig, med mange skjønne detaljer :)

Ellen Karin sa...

Så moro da - gratulerer så mye og lykke til.

valenbergia sa...

Very beautiful!!!!!!:)))))

Gro aka emrille sa...

Gratulerer så mye, Lene!
Så utrolig velfortjent:)

aina sa...

Nyyydelig!! Ja, du er utrolig flink på detaljer, alltid en fryd å poppe innom hos deg! God helg!

Arnlaug sa...

Å så gøy då! Gratulera:-)

Du passer jo virkelig perfekt inn der då;-)

Gunn-Elin sa...

Gratulerer så mye med ny og spennende DTjobb. De må være så glade for å få ha deg med i teamet. Du er så utrolig flink Lene. Ble skikkelig stolt på dine vegne jeg nå :)
Klemmer fra meg :)

Vectrarola sa...

Gratulerer så mye med DT jobb, og takk for inspirasjon! Nydelig LO! Lykke til i din nye jobb =)

Anne sa...

Gratulerer så mye med DT-plass! Du glir jo rett inn der blandt de flinke jentene. :)

LOen er supernydelig, fantastisk lekre lag og pynt. Herlig bilde av ei nydelig jente. :)

Klem.

Synnøve sa...

Gratulerer sååå masse!!!
Du lager så mange nydelige Loer, og med så mange detaljer at man kan bli helt oppslukt:)
Ei skikkelig søt lita snuppe også da, så skjønn!
Ha ei fin helg

Klem

Julie sa...

Yeah Lene so love your work and am looking forward to working with you on the shabby blog.

ellabella sa...

I try me in scrapbooking and I love you site to get a lots of great ideas for my start!
So sweet work!
Janine

Linda sa...

gratulerer! Denne her var alldeles nydelig, elsker alle de små detaljene dine

Sylvia/LittleTreasures sa...

Congratulations. Your work in creating is so beautiful. I love your choice always of colors and all the layers. Have Fun

Linda64 sa...

Gratulerer og lykke til!!! Kjempeflott LO. DIgger de rosene.

wendela sa...

Congrats Lene, your work is beautiful!!

mandysea sa...

YAY Lene!!! We just LOVE your work and look forward in working with you at Shabby!!!
hugs from Tasmania
xxx

Vibeke sa...

Dette blir bare såååå moro, Lene!! Gleder meg til å jobbe sammen med deg på Let´s get shabby!!:)

Gratulerer så mye!!:)

Herlig Lo du har laget her :)

Asil sa...

Gratulerer, Lene, det er så gøy at du er blitt en av jentene!! Du lager jo de lekreste ting, gleder meg til å se hva du lager til bloggen! :)

Marianne sa...

Så utrolig gøy!! Gratulerer så mye som en av "shabbyjentene". Fullt fortjent!

Nydelig LOer du har laget her også :)

Merethe sa...

Gratulerer.
Herlig LO.

yumiko sa...

Hello!!!
Love your creations!!
I'm looking forward to working with you!!!

Ruth sa...

Congratulations I love your layouts they are so delicate and detailed.
Love from Ruth xxx

Ann Cicilie sa...

Grattis, vel fortjent, du er sinnsykt dyktig!

Maria Therese sa...

Gratulerer!!